Reporting serverů

V rámci služby Zběsilá podpora Vám pro Váš managed server každý měsíc připravíme report serveru. Jedná se o dokument, ve kterém je popsáno, jak se server v daném měsíci choval, jak byl vytížen, v čem by jej bylo vhodné optimalizovat či posílit. Server v rámci reportu nehodnotíme pouze po stránce hardware, ale snažíme se na něj dívat i po stránce Vaší aplikace. Zda by i zde nebylo vhodné provést některé optimalizace, které by vedly ke zlepšení chodu a maximalizaci dostupnosti Vašich webů nebo programů.
Reporty

Standardní otázka - kde je problém?

Mnoho našich klientů řešilo historicky problém s tím, že neznalo limity svého managed serveru. Nevěděli, kolik návštěvnosti ještě server v pořádku obslouží. Bohužel se nedá jednoduše říct, že na serveru je možné mít návštěvnost 10.000 lidí za měsíc a pak je potřeba pořídit server výkonější. Vždy je nutné brát v potaz i náročnost aplikace a stejně tak i to, jak je aplikace "napsána" (tedy jak využívá serverových prostředků).

Proto jsme se rozhodli, že v rámci služeb managed serveru připravý Zběsilá podpora každý měsíc pravidelný report o stavu serveru. Na základě cca 30ti sledovaných parametrů vyhodnocujeme, zda je server v pořádku (zelený), zda je v režimu varování (žlutý) a nebo zda je kritický (červený). Provozovatel managed serveru tak jednoduše zjistí, zda je vhodné provést optimalizaci na straně své aplikace nebo ve spolupráci s našim obchodním oddělením posílit hardware pronajmutého managed serveru.