Co je u nás nového?

První polovina roku 2015 je za námi a my bychom se s Vámi rádi podělili o věci, které se nám podařilo zvládnout a co nás čeká ve druhé půlce roku. Je toho hodně - jak zvládnutých věcí, tak i těch, které nás nově čekají.







Hned na začátku bychom se chtěli omluvit, že množství příspěvků přidávaných na náš blog je v poslední době menší. Důvodem je to, že velmi usilovně pracujeme na splnění našich cílů a plánů. A tak nám na všechno prostě nezůstává čas. Proto alespoň formou půlročního shrnutí Vám ukážeme, co se u nás všechno děje.


Aktuálně nejdůležitejší novinka je naše stěhování do nových kanceláří. Po 8mi letech se budeme přesouvat z pražského Karlína na Chodov. Pořídili jsme si nové, luxusní a moderní kanceláře, kde budeme mít více místa pro stále rostoucí tým kolegů. Stěhování proběhne v posledním týdnu v červenci. Tedy již od srpna nás najdete na nové adrese - Klecandova 1, 149 00 Praha 4. V tuto chvíli probíhají dokončovací práce. Stavební firma pracuje v téměř nepřetržitém provozu (7:00 - 23:00) abychom se již na konci příštího týdne mohli sbalit do stěhovacích vozů a za jeden den se kompletně presunout do nového.

Fotky z procesu výstavby našich nových kanceláří přidáme již brzy na blog. Níže alespoň fotka z roku 2014.

Nové kanceláře G2 server



Plán roku 2015

Zásadní úkoly, které jsme si dali na rok 2015 jsou tyto:

  • Přejmenovat firmu Gigant GROUP s.r.o. na G2 server CZ a při té příležitosti změnit její právní formu na a.s.
    Až do nedávna jsme nevěděli, jak je právní systém a legislativní žátěž podnikatelů v ČR složitá. Transformace společnosti z s.r.o. na a.s. je v ideálním případě otázkou 3/4 roku práce. V horším případě až 1,5 roku práce, vyřizování, čekání, auditování, papírování a jednání s právníky, rejstříkovým soudem a živnostenským úřadem. Variantu transformace na a.s. jsme tak v tuto chvíli odložili, a to až do doby, kdy to opravdu budeme na něco potřebovat. Náš primární zájem byla pouze vyšší prestiž společnosti typu a.s., ale to aktuálně nevyrovná množství investované práce.

    Namísto toho jsme raději řešili již zmíněné nové kanceláře. S tím je však spojená i změna sídla společnosti na novou adresu (Klecandova 1, 149 00 Praha 4). A tak jsme se rozhodli, že k tomu přidáme i změnu názvu z Gigant GROUP s.r.o. na G2 server CZ s.r.o. IČ společnosti samozřejmě zůstává stejný, jde pouze o přejmenování společnosti. Smlouvy uzavřené na společnost Gigant GROUP s.r.o. jsou tak nadále platné a není potřebné dělat dodatky. O změnách Vás budeme ještě přesněji informovat.

  • Rozšíření G2 server do zahraničí
    Již na přelomu roku 2014 a 2015 jsme otevřeli naši novou pobočku v Londýně, která se nám velmi pěkně začala rozjíždět. Popravdě nás aktivita našich londýnských kolegů překvapila a společnost G2 cloud UK Ltd. se již během prvního půl roku dostala do černých čísel a začíná nám vydělávat. Nyní pracujeme na slovenské pobočce. Od září 2015 (abychom to vzali stylově, tak od septembra dvetisíc pätnásť) budeme mít na Slovensku jak společnost G2 server SK, tak i nově otevřené kanceláře. Opět nás čeká spoustu práce. Doufáme, že se nám bude dařit stejně dobře, jako u naší londýnské pobočky. Již nyní se připravujeme na pobočky v dalších státech, do kterých se budeme pouštět v následujícím roce.

  • Technologické upgrady datacenter
    G2 server využívá čím dál více datacenter. A tato datacentra je potřeba neustále upgradovat novějšími technologiemi. Takže za první pololetí 2015 jsme přidali nové 3PARy (storage od HP), nové EMC storage, rozšířili 1Gb, 10Gb i 40Gb síťovou infrastrukturu, cloudové servery rozšířili o další nody a přidali terabajty paměti RAM. V datacentru Nagano jsme vyměnili stávající racky za racky HP (mimochodem mnohem větší a prostornější pro přehledný cable-management). Z každé takové akce máme pořízeno mnoho fotografií, které postupně doplníme na náš blog.

  • Ostatní novinky
    Za první pololetí jsme se opravdu "neflákali" a prakticky každý den jsme připravili nějakou novinku. Přivítali jsme u nás mnoho nových kolegů. S tím souviselo i nastavení kompletně nových zaměstnaneckých školení, pravidel, ale i benefitů. Taktéž jsme v květnu 2015 pořádali konferenci Cloudcamp, která sklidila velký ohlas. V rámci rozšiřování do zahraničí a rozšiřování obchodu jsme museli přeprogramovat naše vnitřní systémy (zejména pak CRMko). I tak vývoj stihl připravit jednu novou službu pro naše klienty, kterou budeme uvěřejňovat na podzim (máte se na co těšit).



A co nás čeká ve druhém pololetí?

  • Rádi bychom pracovali na aplikacích pro řízení a obsluhu cloudu pro zákazníky.
  • Nabíráme nové zaměstnance, a to jak do obchodu, marketingu, tak i do finančního oddělení. Celkově cca 10 lidí do konce roku.
  • Na podzim budeme pořádat sérií cloudových workshopů pro zákazníky. Již v nových prostorách. Přijďte nás navštívit :)
  • Rovněž na podzim spouštíme již avízovaný nový projekt - zatím tajné.
  • A mnoho dalšího.


Snad se nám všechno podaří. A doufáme, že Vás budeme moci přivítat v našich nových kancelářích na některém z našich pravidelných podzimních workshopů nebo na dni otevřených dveří, který se bude konat na přelomu srpna a září 2015.